miercuri, 22 septembrie 2010

Risipa

Demult am dat peste o fotografa care expunea ca si cand ar fi ale ei lucrari celebre…am incercat sa o regasesc, dar nu am reusit ..Ideea este ca ajungem (sa zicem) sa accesam un fond comun, la trecut, care ne reprezinta, facem un colaj din sentimentele si trairile altora si le lipim ca un puzzle. Modelul meu se pare ca este ceva mai complicat poate un Monet din ultima perioada,Jackson Pollock – un untitled. Mai e ceva foarte important pe langa asamblarea in sine a pieselor,anume recuperarea lor…

Ana Blandiana
Linia

Doanme, ce risipa!
Cum aruncam cu secundele, cu minutele,
Cu orele, cu zilele, cu saptamanile, cu anii!
Trecatorii se ingramadeau sa le prinda din aer,
Nu le venea sa creada,
Prietenii incercau sa ma opreasca,
Dusmanii spuneau:
Are ea vreun motiv, vreun castig,
Nu e nimeni atat de nebun…
Dar eu eram,
Eu continuam sa risipesc stergand
Linia care desparte
Sublimul de ridicol,
Lasandu-le sa se verse unul-intr-altul
Cum fierea se varsa uneori un sange.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu