miercuri, 6 octombrie 2010

Telecomanda

Aveam un exercitiu intr-o perioada…anume sa vad ce imagine imi ramane in memorie din ziua care tocmai s-a consumat.De exemplu astazi:o cersetoare care a gasit o telecomanda in tomberon. Ce mi-a inspirat…un Aladin care a demisionat, satul sa imbogateasca babe si sa faca supermodele, un om esuat nepuntincios sa mai lupte cu
el, cu timpul; zappingul ei- schimbarea scenariilor ca un regizor nemultumit de materialele primite, ori ca nu are actori pentru personajele din piesa, ori ca nu i se portivesc, un pestisor de aur cu butoane pentru dorinte ascunse, sentimente pierdute, un perete zidit fara interfon…Sunt curioasa… oare a pastrat telecomanda sau a aruncat-o inapoi in tomberon???Oare si-a facut nir-urile???

Marin Sorescu - Contabilitate

Vine o vreme
Când trebuie sa tragem sub noi
O linie neagra
Si sa facem socoteala.

Câteva momente când era sa fim fericiti,
Câteva momente când era sa fim frumosi,
Câteva momente când era sa fim geniali,
Ne-am întâlnit de câteva ori
Cu niste munti, cu niste copaci, cu niste ape
(Pe unde-or mai fi? Mai traiesc?).
Toate acestea fac un viitor luminos -
Pe care l-am trait.

O femeie pe care am iubit-o
Si cu aceeasi femeie care nu ne-a iubit
Fac zero.

Un sfert de ani de studii
Fac mai multe miliarde de cuvinte furajere,
A caror intelepciune am eliminat-o treptat.

Si, în sfarsit, o soarta
Si cu înca o soarta ( de unde-o mai fi iesit?)
Fac doua (Scriem una si tinem-una,
Poate, cine stie, exista si viata de apoi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu